Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Biznes
Flesz
Wiadomości
Przemysł kolejowy motorem innowacji i rozwoju
Track Tec coraz mocniejszy na międzynarodowych rynkach
Plastwil: Dynamiczny rozwój i nowe rynki
Biała Rawska – spektakularny sukces na linii CMK
KPK: Jak osiągnąć zamierzone efekty?
Stadler: Pierwszy pociąg dużych prędkości
Polska chce uruchomić produkcję własnych autobusów elektrycznych
Bardziej ekonomiczne, wydajniejsze i łatwe do nabycia: modularne układy chłodzące do elektrycznych zespołów trakcyjnych
Technologia przechylania pociągów z napędami hydraulicznymi sterowanymi cyfrowo firmy Bosch Rexroth
The Eye – rozwiązanie klasy predictive maintenance
Pasażer
Rozmowa z Mirosławem Pawłowskim prezesem PKP SA
Światowe Dni Młodzieży: Kolej zdała egzamin
Pociągiem na dwóch kółkach
Raport
Rozmowa z Jarosławem Oniszczukiem, członkiem zarządu PKP Intercity
Rozmowa z Krzysztofem Mamińskim, prezesem Przewozów Regionalnych
Rozmowa z Piotrem Rachwalskim, prezesem Kolei Dolnośląskich
Rozmowa z Włodzimierzem Wilkanowiczem, prezesem Kolei Wielkopolskich
Jakie perspektywy ma kolej regionalna w woj. małopolskim?
Infrastruktura
Kolej na „zajazdy kieszeniowe”
Elektryfikacja linii na Hel znajdzie się w Krajowym Programie Kolejowym?
Interoperacyjność w powijakach
Ulewa zmyła nasyp PKM
Kolej po dolnośląsku: Nie musi być drogo
Tabor i Technika
Rozmowa z Andreasem Streckerem, prezesem Solaris Bus & Coach
Ruszyły przetargi na pociągi elektryczne
Automatyzacja wkracza do przemysłu kolejowego – technologiczna rewolucja w szafie sterowniczej
Voith zaprezentuje nowe komponenty dla pojazdów szynowych na targach InnoTrans 2016
Prawo i polityka
Prawo zamówień publicznych nadal niedoskonałe
Na liberalizację poczekamy kilkanaście lat
Felieton
Kolejowy Brexit
Do Wałcza najlepiej pociągiem
Teoria i praktyka
Historia
Tramwaje Mékarskiego
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne